top of page
  • Hoe kan ik mijn aankoop zien?
    U krijgt altijd een orderbevestiging toegestuurd via e-mail. Hier vindt u een overzicht van uw bestelling, de prijs en de datum van aankoop. Als u vragen heeft over uw bestelling kunt u altijd contact opnemen met ons via info@yourcocon.nl
  • Hoe kom ik in contact met de klantenservice?
    Als u vragen heeft over uw bestelling kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice via info@yourcocon.nl
  • Welke betalingsmogelijkheden hebben jullie?
    Op yourcocon.nl kunt u betalen met iDeal. yourcocon.nl heft geen extra kosten voor betalingsmethodes.
  • Kan ik mijn bestelling wijzigen als deze nog niet verzonden is?
    Het is helaas niet mogelijk om een bestelling te annuleren of te wijzigen.
  • Wat is de bezorgtijd van mijn bestelling?
    De verwachte bezorgtijd vanaf het moment van bestelling is 2-3 werkdagen.
  • Waar kan ik mijn bestelling laten bezorgen?
    Bestellingen op yourcocon.nl kunnen op elk adres in Nederland en België bezorgd worden.
  • Wat moet ik doen als ik een verkeerd bezorgadres heb doorgegeven?
    Neem zo snel mogelijk contact met ons op als u per ongeluk een verkeerd bezorgadres heeft doorgegeven. We zullen proberen de bestelling nog voor u te wijzigen.
  • Hoe dien ik een retourverzoek in?
    Neem contact met ons op door een e-mail te sturen naar info@yourcocon.nl en vermeld hierbij het ordernummer.
  • Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg na het annuleren van mijn bestelling?
    Nadat u uw annulering heeft doorgegeven, heeft u nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Na ontvangst van het retourpakket, zullen wij het orderbedrag inclusief verzendkosten binnen 14 dagen terugstorten.
  • Hoe lang heb ik om een bestelling te retourneren?
    U heeft het recht om uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
  • Kan ik een product ruilen?
    Ja, u kunt contact met ons opnemen via info@yourcocon.nl om een product te ruilen. Let op dat u zelf verantwoordelijk bent voor de kosten van de terugzending van het product.
  • Wie betaalt voor de retourzending?
    De kosten voor het retourneren van het product van uw adres naar onze webwinkel zijn voor uw eigen rekening.
  • Hoe dien ik een klacht in over een product gekocht via yourcocon.nl?
    Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@yourcocon.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
  • Is er een overzicht van alle producten van Cocon?
    Op onze webshop kunt u onze producten bekijken in verschillende categorieën. Sommige producten zijn deel van ons vaste assortiment, en sommige producten zijn deel van een collectie met een beperkt aantal per product.
  • Is het mogelijk om informatie te verkrijgen over Cocon's leveranciers?
    Nee. Cocon verstrekt in principe geen informatie over leveranciers. Als u als leverancier contact met ons wilt opnemen, vragen we u om te schrijven naar info@yourcocon.nl
bottom of page