Klachten
Strikt noodzakelijke cookies
Deze cookies zijn essentieel voor het correct functioneren van onze website. Ze stellen je in staat om door de website te navigeren en de functies ervan te gebruiken, zoals het toevoegen van producten aan jouw winkelwagen en het voltooien van een aankoop.
Prestatiecookies
Prestatiecookies
Prestatiecookies
We maken gebruik van prestatiecookies om informatie te verzamelen over hoe je onze website gebruikt. Deze cookies helpen ons de website te optimaliseren en te verbeteren. Ze verzamelen anonieme gegevens over jouw interacties met de website, zoals welke pagina's je bezoekt en hoe lang je op de website blijft.
We maken gebruik van prestatiecookies om informatie te verzamelen over hoe je onze website gebruikt. Deze cookies helpen ons de website te optimaliseren en te verbeteren. Ze verzamelen anonieme gegevens over jouw interacties met de website, zoals welke pagina's je bezoekt en hoe lang je op de website blijft.
We maken gebruik van prestatiecookies om informatie te verzamelen over hoe je onze website gebruikt. Deze cookies helpen ons de website te optimaliseren en te verbeteren. Ze verzamelen anonieme gegevens over jouw interacties met de website, zoals welke pagina's je bezoekt en hoe lang je op de website blijft.
Melden van klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@yourcocon.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.